Ceren. 13. Tumblr delisi, Aşırı kıskanç. Fanatik Galatasaraylı, Hayatım Voleybol. Kaderinin altını cetvelle çizemezsin.
  • Kalırsan yalnız sen. Gidersen herkessin zaten.

  • asanusta:

    إِنَّا زَيَّنَّا السَّمَاء الدُّنْيَا بِزِينَةٍ الْكَوَاكِبِ

    İnnâ zeyyennes semâed dunyâ bi zîynetinil kevâkib(kevâkibi).

    Muhakkak ki biz, dünya semasını (yeryüzüne en yakın göğü) yıldızlarla süsleyip donattık.

    tanrimkonusmaliyiz:

    buyukkumsaati:

    urlsikadarkonusankiz:

    cigkoftesevmeyenkiz:

    mortensson:

    cipsikolakilit:

    Bir dilek tut ve reblogla :)

    abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

    bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

    oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

    olum yeminlen oldu

    (via heryenibaslayanmacera)

  • bayanbursin:

    kahrolsunsabahalarmi:

    vay amına koyim

    bu çok güzelmiş:’))

    (Source: kirazadam)

  • enginarsevenvampir:

    agresiflady:

    kareeelisorttt:

    tanrimkonusmaliyiz:

    buyukkumsaati:

    urlsikadarkonusankiz:

    cigkoftesevmeyenkiz:

    mortensson:

    cipsikolakilit:

    Bir dilek tut ve reblogla :)

    abi manyak bişey bu yaa. dün akşam matematikten yüksek alıyım diye rb yapmıştım. 74 aldımm

    bu postun gücüne bende inaniyom lan djskf bot alcak param yok diye mizmizlaniyodum anneannem 100 lira harclik verdi lan o gün ::::d

    oha yemin ederim tuttu şimdi ben bunu her gün rebloglarım :D:D:dd.D dilek tutcam bi sn

    olum yeminlen oldu

    Olm bnimkide tutsun varya offf aksjjsksj

    Pala gelsinnn

    Allllaaaahiiim insallah Utkuyla çıkarız sonra da onla ayni universiteyi kazanirim eveleniriz 3 cocugumuz olur amin

    (Source: inritum, via gitmesenya)